Dt. Erdem Alperen Ofli

Biyografi

Dt. Erdem Alperen Ofli, 1994 yılında doğmuştur. Lisans öncesi öğrenimlerinin ardından İzmir Katip Çelebi Üniversitesi Diş Hekimliği ( İngilizce) Fakültesi'nde başladığı eğitimini başarıyla tamamlayarak Diş Hekimi unvanı almıştır.

Fakülte sonrası diş hekimliği kariyerinde Portekiz Lisbon EAO kongresinde katılım göstermiş ve implantoloji alanında eğitim almıştır. Bir çok alanda eğitim, kurs ve teşekkür belgesine sahiptir. Özel sektörde bir çok farklı yerde hizmet verdikten sonra İzmir Fi Dental’i kurarak kurucu ortaklarından birisi olmuştur. Tüm tedavi olanaklarına sahip olacak şekilde dizayn edilen ve kurulan Fi dental, bünyesinde alanında uzmanlaşan hekimleri ile birlikte tedavi seçeneklerini sunmaktadır. Hizmet ve kalitenin ön lana çıktığı Fi Dental en yeni teknoloji ve güncel litaretüre hakim olması ile diş hekimliği hizmetinde standartları bir üst seviyeye çıkarmıştır.

Dt. Erdem Alperen Ofli, mesleki çalışmalarına kurucusu olduğu İzmir Fi Dental Klinik Tedavi Merkezi'nde devam etmektedir.

Tedavi Edilen Hastalıklar

Diş Çürükleri, Diş Gıcırdatma, Diş Ağrısı, Diş Eksikliği, Diş ve Diş Eti Hastalıkları, Ağız Kokusu, Diş Çapraşıklığı, Periimplantitis, Diş Çene ve Yüz Bölgesi Gelişim Yetersizlikleri, Uyku Apnesi, Çene Kistleri, Peri-İmplant, Mukozitis, Perikoronitis, Çocuk Diş Tedavisi, Çene Bozukluğu, Bonding, Endodonti, Ayrık Dişler, Periodontoloji, Pedodonti, Kırık Diş, Çarpık Diş, Diş Taşı, Temporomandibular Eklem (TME) Rahatsızlıkları.

Sektör Deneyimi
8 Yıl
Eğitim
İzmir Katip Çelebi Üniversitesi (2012)