Dt. Ali Ayrancı

Biyografi

Sağlıkçı bir ailenin son üyesi olan Ali AYRANCI ilk orta lise ve üniversite yüksek lisans eğitimini Konya'da tamamlamıştır. 2011 yılında Selcuk Üniversitesi Diş hekimliği fakültesinden iyi bir derece ile mezun olan Ali Ayrancı 1 senelik devlet memurluğu tecrübesinden sonra Çumra ilçesinde ilk muayenehanesini açmıştır. Akabinde 1 sene sonra Özel Ali AYRANCI Ağız ve Diş Sağlığı polikliniğini açmış olup, şubeleşme serüvenine Meram Yeni Yol üzerinde açtığı Dentova Estetik Ağız ve Diş Sağlığı Polikliniği ile devam etmiştir. Son olarak Poliklinik zincirine Selçuklu Bölgesi İstanbul yolu üzerinde açtığı Özel Dentova Akademi Ağız ve Diş Sağlığı Polikliniği ni eklemiş olup meslek hayatına Konya'da 3 özel klinikte devam etmektedir. Genel Anestezi altında hem çocuk hemde yetişkinlere tedavi hizmeti vermektedir.

Estetik Diş Hekimliği ve İmplantoloji alanında Tez çalışmaları olup, Ağız Diş Çene Cerrahisi ve İmplantoloji hususunda yurtdışında özel eğitimler almıştır. Klinik yönetimi ve hasta psikolojisi hususundada çalışmaları mevcuttur. Türk Dişhekimleri Birliği üyesidir.

Müzik ve sanatın her dalına karşı ilgisinin yanında özellikle su sporları başta olmak üzere tüm spor branşlarına ilgisi vardır. Evli ve 3 çocuk babasıdır.

Tedavi Edilen Hastalıklar

Diş Gıcırdatma, Diş Çürükleri, Diş ve Diş Eti Hastalıkları, Diş Ağrısı, Diş Eksikliği, Diş Eti Kanaması, Diş Çapraşıklığı, Ağız Kokusu, Periimplantitis, Diş Çene ve Yüz Bölgesi Gelişim Yetersizlikleri, Frenektomi Uygulaması, Total ve Parsiyel Dişsizlik, Süt Dişi Tedavileri, Estetik Gülüş Dizaynı, Gömülü Diş Cerrahisi, Kist Operasyonları, Porselen Lamine Tedavisi, Sinüs Cerrahisi

Sektör Deneyimi
8 Yıl